top of page

Neka pisma - problem sa gej prijateljima

Neka pisma - problem sa gej prijateljima

Problem sa gej prijateljima :(

« poslato: 29.04.2013. 01:00 »

Ja se izvinjavam..pola sata smisljam naslov, ali ne ide..prva mi je tema pa ne zamerite... Ovako...imam problem, svaka pomoc je dobrodosla Pre oko godinu dana moj zivot je bio super.Drustvo, skola, momak, porodica, sve super. Vec dve godine imam dva najbolja druga iz skole koja je pretezno zenska i oni su mi postali kao braca i mnogo ih volim.Medjutim, tako negde na proslom letnjem raspustu taj jedan od njih dvojice mi prizna da su oni obojica gej.Iskrena da budem to je toliko bilo sokantno za mene, jer iako bi to mnogi mozda pomislili, ja nikada ne bih, pogotovu za onog drugog koji je prelep i nimalo "zenskast" kako sam ja zamisljala gej osobe. Plasili su se da mi kazu, nisu znali kako bih reagovala itd. Ja sam to smireno prihvatila jer ih obozavam i sjajni su kao osobe i volim da se druzim sa njima i nekako sam presla preko toga iako mislim da je bas steta ali ajde. Medjutim kako je vreme prolazilo i ja nekako sve vise usla u tu pricu njihovu..nisam nikome smela da kazem, trazila sam da mi pricaju sto manje detalja jer je to ipak sok za mene jer sam sve to videla samo na filmu i tako... Ovaj drugi je cim sam ja saznala postao jos blizi sa mnom i zove me svugde i obozava me i sve to stoji i jednog dana me pozove u njihov klub jer sad ima konacno sa nekim da izlazi...meni to sve strano i cudno i ne znam akko da se ponasam..odem ja i super se provedem, bila super muzika i atmosfera, a ja se nisam zgadila sto sam mislila da ce se desiti..u medjuvremenu on kaze mojoj naj drugarici i ja malo predahnem jer sam mogla sa nekim i da pricam...E, sad...mozda je to sebicno od mene ili od njega..ne znam...ja zelim da izlazim prosto na mesta gde mogu JA sebi da nadjem partnera jer ga trenutno nemam, a on hoce da mi idemo tamo gde je mesano, tj.gej friendly mesta ili kako se to vec zove...ali se ispostavi da je na takvim mestima 90% gej ljudi i ja opet budem ok jer muzika bude odlicna, ali nekako mi fali musko, ako znate sta hocu da kazem. Ja se nekako trudim da njega ne povredim i da se on/i ne oseca odbaceno i sve, ali da li je sebicno sa moje strane ako zelim da nadjem SEBI decka? Nekako posto je on prelep i divan i kad mi pokaze tipa sliku nekog svog tipa ja flipnem jer nikad ne bih rekla da je gej i onda padnem u ocaj i krenem manicno da svrljam ocima po gradu i da ih raspoznajem..E, dosli smo do problema. Preterujem.Gubim se.Odem negde i pridje mi lik i ja sam u tripu, a sta ako je gej? Ili cim vidim nekog ko je super doteran ja odmah pomislim da je gej. (totalna paranoja -.-) Cak mi i taj drug kaze..daj ne preteruj molim te...i ja budem ok..ali opet se nekako javi ta neka nenormalna sumnja..sad ne znam da li sam previse okruzena time posto je u mojoj skoli i ona sacica muskih osoba homoseksualna ili prosto ne znam sta da radim. Doslo je do toga da vidim malopre neku reklamu i permutujem reci u gej ili ne znam ni sama vise. Mozda je to previse za mene, mozda samo treba da oladim i posvetim se nekim drugim stvarima ili prosto da se vise vidjam sa ostalim ljudima koji mi ne pricaju kako cemo veceras zajedno da trazimo decka i slicno. Ne znam sta da radim .Pomagajte

« Poslednja izmena: 29.04.2013. 08:41 Sophia »

Sačuvana

Problem sa gej prijateljima :(

« Odgovor #1 poslato: 29.04.2013. 01:12 »

Hm, u neku ruku te razumem. Moj najbolji drug je gej, ali odrasli smo zajedno, svi smo uvek znali da je ''drugaciji''. U petom razredu, postalo nam je jasno ko su homoseksualci i da je on jedan od njih, pa nisam imala taj teret cuvanja tajne. No, on je tek u poslednjih godinu dana poceo da izlazi po gej klubovima i par puta sam isla sa njim. Isla sam zbog njega jer znam koliko mu je tesko da bude ono sto jeste, a to je jedino mesto gde se ne plasi da ce ga neko isprebijati. No, on sad zeli da stalno idem sa njim, a isto kao i ti, imam potrebu za strejt deckom. Sto je najgore, mene su startovale devojke tamo, a ja sa tim ne znam kako da se nosim. Onda jos skontam koliko je momaka koje sam vidjala po gradu, ustvari gej i to me upropasti. Doslo je dotle da sam sa jednim deckom raskinula jer sam mislila da je gej. Nakon toga, sumnjala sam na sve momke koji imaju malo cudniju gestikulaciju, nacin govora, vise vode racuna o svom izgledu itd. Tako da sam se ja jedno vreme udaljila od druga i objasnila mu da zelim da budem njegov prijatelj, ali ne i deo tog sveta. Jednostavno nije moglo drugacije - jedno je druziti se sa homoseksualcem, ici na pica i u diskoteke sa njim na neutralna mesta, a drugo je zbog njega ''utopiti'' se u taj gej svet. Sad je malo bolje, druzimo se i dalje, ali ne izlazim sa njim vise na ta mesta. Jos uvek se za svakog novog potencijalnog decka uplasim da je gej, ali shvatim da je to sve zbog previse udovoljavanja najboljem drugu. Ne plasi se da ces ga izgubiti. Ti imas pravo da se kreces po normalnim diskotekama i trazis decka, isto koliko i on. Ako je pravi prijatelj, razumece.

Problem sa gej prijateljima :(

« Odgovor #2 poslato: 29.04.2013. 01:15 »

Hahaha sto me slatko nasmeja ovim zadnjim recenicama, mislim na to da idete da zajedno trazite decka! :)Super je to sto si prihvatila svoje drugove takve kakve su , i to govori o tebi kao pravom prijatelju, ali ako su i oni tebi pravi prujatelji razumece da ti imas potrebu da izlazis i na mesta koja nisu samo gej friendly, jer kao sto ti postujes njiovo seksualno opredeljenje tako treba oni da postuju tvoje!Definitivno si se preopteretila celom tom pricom i svakako trebas da se malo posvetis i drugim stvarima i ljudima! Daleko od toga da to znaci da ces sad ove gej drugare da sutnes, ali porazgovaraj sa njima, reci im alepo kako se osecas, ukoliko su ti pravi prijatelji razumece !

Problem sa gej prijateljima :(

« Odgovor #3 poslato: 29.04.2013. 01:16 »

Ovako..što se tiče tvojih drugova..s obzirom da si ti jedna od retkih i prva osoba iz društva kojoj su izabrali da kažu i čim su se odlučili na takav korak koji je prilično hrabar za vaše godine s obzirom da mnogi to kriju od svih živih i posle 20te godine...to govori koliko im značiš kao prijatelj.ako su oni bili iskreni prema tebi i to ti rekli,treba opušteno da budeš iskrena i da im kažeš kako se osećaš povodom izlazaka..otvoreno im kažeš da i ti želiš dečka,da ti treba pažnja i ljubav hetero muškarca sa kojim bi ostvarila vezu a to se teško može desiti ako budete stalno izazili na gay friendly mesta gde su većinom homoseksualci...dogovorite se da jedne nedelje izlazite na gay mesta a druge nedelje da oni tebi učine da idete u neki klub po tvom izboru.njima ako je stalo do tebe i vašeg prijateljstva sigurno će razumeti i pristati na takav kompromis a obe strane bi bile zadovoljene.ako ti možeš lepo da se provedeš u gay klubu mogu i oni da tebi učine i lepo se provedu u nekom koje je da kažemo "hetero" što se tiče drugog dela preteruješ..prov na takve stvari ne možeš uticati,pa iako ti se svidi neko za koga se ispostavi da je gay nije strašno ako ti odma kaže.drugo njih dvojica su gay te uvek svakog momka lepo upoznaš sa njima,gayevi imaju taj njuh da osete kad je neko homosekusalan i mirna bačka.ne možeš sad utripovati u svojoj glavi da su svi muškarci homoseksualci jer se ispostavilo da su njih dvojica.prestani analizirati muškarce,i opusti se,nema gayeva toliko koliko ti misliš da ima a i ako zašto bi ti gay prišao,nisi mu ti zanimljiva.opusti se naćićeš nekog normalno dečkića,samo bez paranoje.

Problem sa gej prijateljima :(

« Odgovor #4 poslato: 29.04.2013. 01:18 »

^ Au, pa ima homoseksualaca koji zele da prikriju svoju orijentaciju vezom sa devojkom, tako da razumem njen strah.

Tel: SAMO STO NISAM REKAO
Skype: KOJI CE TI KURAC

Yahoo MSN:jrotring@yahoo.com

Live MSN:

Google+ Dzoni Dzedaj

Google+ stranica GAY
Mail: jrotring@yahoo.com

Twitter: https://twitter.com/jrotring

MySpace: https://myspace.com/182929650

Tumblr http://dzedajdzoni.tumblr.com/

http://www.tumblr.com/blog/dzedajdzoni

Flickr: https://www.flickr.com/photos/114201882@N04/

 

Instagram: http://instagram.com/dzedajdzoni#

 

CAM: http://www.boocam.com/dzedaj

 

WK http://vk.com/id257393731

 

STUMBLE http://www.stumbleupon.com/stumbler/dzonidzedaj

bottom of page